تدریس و یادگیری پیشرفته با تکنولوژی

تمرکز تکنولوژی آموزشی از اصلاح کردن قابلیت اجرا به القاء کردن نوآوری آموزشی و پرورش و بهبود بخشیدن تجربه یادگیری تغییر کرده است. در محیط امروز، تأسیساتی (نهادهایی) تحت فشار توسعه برای شرح دادن نتایج آموزشی هستند. در آموزشی «تایلور» به یادگیری ویژه‌ای برخورد می‌شود که به دانش آموزان متفاوت و پروراندن یادگیری فعال نیاز دارد. استفاده مؤثر تکنولوژی یک کلید است از طریق درست کردن این چالش‌ها.

هدف تعداد زیادی از نهادهای تفکر پیشرو (پیشرفته) تأسیس کردن یک محیط یادگیری شبکه‌ای است که در آن هر دانش آموز یا معلم می‌تواند محتوای آموزشی را ملاحظه کند. همکاری با مربی، ارزیابی کردن عملکرد مؤسسه و دست یافتنی به هر منبع یادگیری در هر زمان در دستور دست یافتنی به اهداف آموزشیشان. ساخت یک محیط یادگیری شبکه‌ای این امکان را فراهم می‌کند که نهادها مزیت‌های مهم را متوجه شوند. مثل: یادگیری دانش آموز محوری، بازدهی بیشتر مربی، مراجعه یا دستیابی هر وقت و هر جا، بهبود بخشیدن ارزشیابی و نتایج مدیریت و دست‌یابی به محتوای یادگیری با کیفیت بالا.

برای دست‌یافتنی به وعدهNLE و بهبود بخشیدن نتایج یادگیری، نهادهای سراسر جهان از سیستم یادگیری Blackboard استفاده می‌کنند یا در حال استفاده کردن از سیستم یادگیری Blackboard هستند.

• محتوای یادگیری قدرتمند ایجاد کنید با استفاده از ابزارهای گوناگون پایه ای Web یا (Web محوری )

• محتوای ناشر کلاس جهانی را به تجربه E-learning بیاورید .

• راه های یادگیری سنتی را برای افراد و گروهها توسعه دهید .

• مشارکت، ارتباط‌وهمکاری دانش آموز را با استفاده از ابزارهایی که امکان تعامل همزمان و غیر همزمان را فراهم می کنند، آسان کنید .

• کار دانش آموزان را با استفاده از یک دستگاه غنی صلاحیت های تشخیص بسنجید یا ارزیابی کنید.

« بالابردن تدریس و بهبود نتایج یادگیری »

سیستم یادگیری BlackBoard برای نهادهایی که به تدریس و یادگیری اختصاص دارند، مطرح است یا طراحی شده است .

تکنولوژی BlackBoard و منابع قدرت Online، افزاینده Web و برنامه های آموزشی تلفیقی در بیش از 2000 نهاد آموزشگاهی . چه یک تحقیق دانشگاه ، انجمن دانشگاه ، دبیرستان ، یا برنامه های مجازی MBA .

سیستم یادگیری Blackboard یک راه حل ثابت شده برای یافتن نیازهای نهاد پیشنهاد می کند .

معلمان با استفاده از روش های متفاوت تعلیم و تربیت تدریس می کنند و دانش آموزان با شیوه های متفاوت و هزارها راه یاد می گیرند . سیستم یادگیری Blackboard یک سطح فکر را آماده می کند که بر اساس آن معلمان می توانند هر نظریه یا مدل تدریس را درس بدهند برای این که باز و انعطاف پذیر است و دستیابی بالای دانش آموز، محور و مرکز قرار گرفته است . چه یک معلم استفاده کردن از یادگیری مساله محوری یا روش مطالعه موردی را انتخاب کند، Blackboard صلاحیت های پایه ای Web یا Web محوری را برای یافتن این اهداف تدریس تهیه می کند .

در محیط امروز، تعداد زیادی از دانش آموزان تحت فشار فزاینده برای دستیابی به اهداف آموزشی در همان زمان به عنوان برخورد با مسئولیت های خانوادگی و حرفه ای هستند. یادگیری دانش آموز محوری یک راه قدرتمند برای نهادهای آموزشی یا (پرورشی) است برای حفظ کردن دانش آموزان مشغول و مطمئن شدن از این که آنها در حال دستیابی به اهدافشان هستند . سیستم یادگیری Blackboard یک دستگاه غنی از صلاحیت ها فراهم می کند که مربیان (معلمان) قادر باشندراه های یادگیری سنتی برای دانش آموزان ایجاد کنند.

اثبات این که دانش آموزان به بازده های ویژه رسیده اند یک برتری برای نهاد های آموزشی( پرورشی) است . به خصوص در رشته تعلیم و تربیت، در خواست های گواهی حرفه ای در حال بردن یک نیاز برای ثابت کردن بازده های دانش آموز است . ارزیابی دانش آموز و مدیریت بازده ها (نتایج) به وسیله تشخیص(ارزیابی) سیستم یادگیری Blackboard و عملکرد قابلت های ارزشیابی تسهیل شد است .